wtgtexas

Vi ber varje medlem att presentera sig själv, eventuellt sin uppfödning, och sina hundar här, så vi kan lära känna varandra lite bättre.

wtgtexas

Inläggav wtgtexas mån 17 mar 2008, 18:29

Hej hej!
Jag heter Elin och har hoffarna Chefka's Way To Go "Texas" och Chefka's California Girl "Callie".
Själv är jag medlem i Väsby BK i tävlingssektorn, blev färdig B-figge i helgen och förhoppningsvis snart medlem i hemvärnet med Texas.
Texas och jag kör för tillfället bevakning inom försvarsmakten med certprov i juni. Är uppflyttade till LK 2 och godkända appell klass. Provat sök och utställning också men bevakningen tar mest tid just nu. 8-)
Fick hem lilla Callie igår så hon är bara 8 veckor men riktigt modig och mysig tjej. Ute är hon galen och busar springer upp och över allt oavsett vad det är, inne ligger hon och myser i soffan med husse :D
Ska bli kul att se vad det blir av den tjejen, förmodligen provar vi på mycket, börjar med spår men tänkte tävla i sök sedan!
Det var lite om oss!
Ha det bra :P
MVH / Elin, Texas och Callie
http://www.waytogo-texas.com
Användarvisningsbild
wtgtexas

Re: wtgtexas

Inläggav Webmaster fre 21 mar 2008, 18:42

Välkommen!

Visst är det härligt med en liten valp i huset, som bara yrar omkring. Härligt. Var inte så länge sedan för en själv. "lilltjejjen" har nu hunnit bli hela 6 mån gammal. En stor hovawart tjej nu ...

/Patrik
NY BLOGG! Patrik Berggren?
Följ Patrik Berggren på Twitter.
Användarvisningsbild
Webmaster
Webbplatsadministratör

Återgå till Medlemspresentation