två Ungdommar =)

Vi ber varje medlem att presentera sig själv, eventuellt sin uppfödning, och sina hundar här, så vi kan lära känna varandra lite bättre.

två Ungdommar =)

Inläggav PetraBentley mån 17 aug 2009, 20:24

Hejsan mitt namn är Petra och jag är 17 år =) Har haft min första aldeles egna hund i snart ett år
Den vackraste svarta Hovawart hanen som finns =) Bentley =) han är 2 år nu =)
Vi passar väldigt bra ihop, då båda är pajaser =P och lugna när det väl behövs =)

just nu tränar vi mest utställning, cyklar och springer mycket för muskler och konditon =) så han ska få lite mer framgång på utställningar =)
Nu till vintern ska vi börja träna Sök =) En gren för oss tror jag =)

Någon underbarare hundras kan man ju leta efter, då hoffen är precis den jag vill ha =) och hoffe folket är ju lika underbart dem =)

Om det är någon som har någon fråga så är det bara att ställa den =) ha det bra alla ni där ute!!
PetraBentley

Re: två Ungdommar =)

Inläggav jet tis 18 aug 2009, 22:43

Hej på dej!

Kul att se att det finns fler sörmlänningar här, själv håller jag till i Flen...

Lycka till med söket...det är superkul!!! :D

/anna
Användarvisningsbild
jet

Inläggav PetraBentley ons 19 aug 2009, 21:30

Hejsan =)

Jaha va roligt =) igentligen så bor vi i Vrena =P men fanns inte med på listan =) Finns en från kenneln i Flen tror jag =P någon du känner? =)

Jo jag tror att de kommer passa oss =)
Senast redigerad av PetraBentley tor 27 aug 2009, 10:18, redigerad totalt 1 gång.
PetraBentley

Inläggav jet tor 20 aug 2009, 08:57

jag flyttade tillbaka till flen i december så jag har inte koll på "flens-hoffarna"(även om man alltid har hoffe-radarn på när man är ute & rör på sej)...men har inte sett till nån på klubben i alla fall...

/anna
Användarvisningsbild
jet

Återgå till Medlemspresentation