lesl

Vi ber varje medlem att presentera sig själv, eventuellt sin uppfödning, och sina hundar här, så vi kan lära känna varandra lite bättre.

lesl

Inläggav Lesl ons 07 jan 2009, 17:03

Hej! Jag är en av bland dem som inte har presenterat mig :? Är bara lite blyg av sig pga att jag inte skriver perfekt svenska pga min hörselhandikappad! Här på hoffeforumet är ett väldigt bra för mig att läsa och hänga med och få olika råd och tips m.m..

Jag heter Lena Slotts och bor i Örebro...Lever med familjen som består av min man Johnny och två stora döttrar. Dessutom har jag två svarta hoffar, en på snart 4 år och det andre på 11 månader som båda kommer från Swedehofs kennel...Är tävlingsinriktat, men problem är med mina sabla tävlingsnerver...Det har varit upp och ned med den äldste, som inte tål mina tävlingsnerver. :o Men jag kämpar ännu. För yngste är min målinriktat att köra IPO, som vi nu tränar i OG ( Ortsgruppen). Vi får se om hon klarar det kravet, men tiden får utvisa. Än så länge hon tycker det är superroligt. Naturtigtvis även med andra bruksgrenar...

// Lena
Användarvisningsbild
Lesl

Re: lesl

Inläggav zmultron ons 07 jan 2009, 17:19

Hej och välkommen, kul med lite mer Örebro-folk! Själv nyinflyttad till Glanshammar (eller tja, snart ett år sedan)
Vilka Swedehofáre har du?
MVH Anna
zmultron

Inläggav Lesl ons 07 jan 2009, 17:48

Swedehofare: Allison " Allis och den yngste Camaro "Cami"..
Förresten har jag hemsida som Ni får gärna kika in.. Annars är det inte speciellt med det :lol:

http://www.swedehofsallis.se

/ Lena
Användarvisningsbild
Lesl

Inläggav Webmaster fre 09 jan 2009, 23:42

Välkommen!

Vi med hörseln i behåll har heller inte så perfekt svenska alla gånger. Bara fråga på och diskutera, även fast det kanske blir fel ibland. Det gör inget! vi är inte så knussliga :D

/Patrik Berggren
vill du ha möjligheten att jobba hemifrån?
Twitter
Användarvisningsbild
Webmaster
Webbplatsadministratör

Inläggav Lesl lör 10 jan 2009, 17:07

Tackar!
Det känns skönt för mig. :D
// Lena
Användarvisningsbild
Lesl

Återgå till Medlemspresentation