Heidi

Vi ber varje medlem att presentera sig själv, eventuellt sin uppfödning, och sina hundar här, så vi kan lära känna varandra lite bättre.

Heidi

Inläggav Heidi tis 30 dec 2008, 12:22

Heisann! Etter et søk på google fant jeg dette forumet og har nå fått registrert meg.

Jeg heter Heidi, er 22 år, og har en hovawart hannhund som er født i juni -07.
Han heter Index vom Quettinger Hof, og kommer fra kennel Quettinger Hof i Elverum i Norge.

Vi bor i et lite hus i skogen, sammen med datteren min som er født mai -05 og en kattejente som er født april -08. Her trives vi godt, med skogen rett utenfor husveggen. Vi trener lydighet og spor. Ønsker også å prøve oss på rundering etterhvert, og å få Index godkjent som ettersøkshund på skadet vilt.

Oppdretter og jeg eier Index sammen, så jeg er så heldig å få lære (og har lært) masse av henne.

Hovawart er jo fortsatt en veldig ukjent rase i Norge, så jeg synes det er moro å snakke med andre som har denne fantastiske hunden. Vi brukte lang tid på å velge rase, men hovawarten ble foretrukket fremfor flatcoated retriver, som var de to vi stod igjen med. Aldri angret på dette valget! :)

Hilsen Heidi og Index.
Heidi

Re: Heidi

Inläggav Bodil Åslund fre 02 jan 2009, 17:59

Välkommen!
Kul med lite utländska forummedlemmar också tycker jag.
Elliegårdens kennel http://www.elliegarden.se
Bodil Åslund

Inläggav Dixie tis 06 jan 2009, 17:26

Hej Heidi. Det är jag Mona som har Index syster Indira vom Quettinger Hof "Daisy" som bor i Finland. Vore kul att höra av dig hurudan Index är till sitt sätt. Maila gärna. Min adress är mona.frejborg@frejborg.fi
Dixie

Inläggav Heidi tor 08 jan 2009, 01:28

Dixie skrev:Hej Heidi. Det är jag Mona som har Index syster Indira vom Quettinger Hof "Daisy" som bor i Finland. Vore kul att höra av dig hurudan Index är till sitt sätt. Maila gärna. Min adress är mona.frejborg@frejborg.fi

Jeg svarte deg visst på din presentasjon før jeg så du hadde svart her. :)
Mail vil komme, spennende å høre hvordan det går med kullsøsknene.
Heidi

Inläggav Webmaster fre 09 jan 2009, 23:50

Välkommen!

Mvh
/Patrik Berggren
vill du ha möjligheten att jobba hemifrån?
Twitter
Användarvisningsbild
Webmaster
Webbplatsadministratör

Inläggav Dixie ons 06 maj 2009, 16:30

Heidi skrev:
Dixie skrev:Hej Heidi. Det är jag Mona som har Index syster Indira vom Quettinger Hof "Daisy" som bor i Finland. Vore kul att höra av dig hurudan Index är till sitt sätt. Maila gärna. Min adress är mona.frejborg@frejborg.fi

Jeg svarte deg visst på din presentasjon før jeg så du hadde svart her. :)
Mail vil komme, spennende å høre hvordan det går med kullsøsknene.

Heidi du har inte mailat till mig :!:
Dixie

Återgå till Medlemspresentation