Liten fråga.

Här kan du ställa frågor och få/hitta svar om hovawartforum.net

Liten fråga.

Inläggav A & T fre 09 maj 2008, 21:22

Jo, som sagt i titeln, en liten fråga. Jag undrar lite varför vissa trådar blir låsta för om det finns ett riktigt bra sätt att ta död på en diskussion, är det att sätta munkavle på personen som man diskuterar med.
Egentligen frågar jag enbart av nyfikenhet eftersom jag inte riktigt kan klura ut anledningen, men om "låsaren" tycker att det inte är något som jag ska bry mig om kan jag lyckligen sväva i ovisshet. Det spelar inte någon roll... men nyfiken kommer jag fortfarande vara. Haha! ;)
A & T

Re: Liten fråga.

Inläggav Webmaster lör 10 maj 2008, 07:09

De låsta trådarna "Hovawartklubben - kan vi gå vidare snart?" och "Rasklubbsmötet" låstes av mig då jag tycker de är färdigdiskuterade och skulle de fortfarande vara öppna skulle de snart "spåra ur" och "pajerna" hagla i luften än mer än vad de gjort i den tråden.
Det var inte riktigt meningen med Hovawarforumet, utan Hovawartforumet ska vara en samlingsplats för alla hovawartägare, där alla kan diskutera UTAN att vi ska sänka oss till den nivån de trådarna var på väg att gå.

Alla, oavsett åsikt, ska känna sig välkommen här utan att behöva bli påhoppad.

Hoppas svaret räcker.

/Patrik

PS ... frågar man inget, får man ingenting vet. finns inga dumma frågor, bara dumma svar ... DS
vill du ha möjligheten att jobba hemifrån?
Twitter
Användarvisningsbild
Webmaster
Webbplatsadministratör

Återgå till Frågor och svar